Vaccinerad!

Eftersom jag bara är 76 år – och därmed en lågriskgrupp –  fick jag idag vaccineras mot svininfluensan. Jag hade hellre vaccinerats mot genusperspektivismen. Vart går man då?

17 kommentarer till Vaccinerad!

  1. Rosenhane skriver:

    Ian, du behöver inte vaccinera dig mot genusvansinnet, du är ju immun sedan julafton 32!
    Om du mot förmodan skulle drabbas av en släng får du uppsöka syster Tanja på grannbloggen.😉

  2. Josef Boberg skriver:

    Jag hoppas på att Din kropp är stark nog (Wi mer LivsErfarna tål det mesta..) – för att övervinna injiceringen av svininfluencaviruset – önskar Josef B.

  3. elisabethloven skriver:

    Det är något KONSTIGT med den enorma propagandan för att folk skall vaccinera sig mot svininfluensan.

    Jag bor i Stockholm och vi får i varje stadsdel en gratistidning som heter ”Mitt i” stadsdelen.

    I den senaste lade jag märke till – 9 st – enorma annonser på underliga språk där det propagerades för att det var gratis även för dem som var här tillfälligt. 2 av annonserna var på språk jag behärskar dvs franska och engelska och därför förstod jag innehållet.

    Dessa annonser måste kosta väldigt mycket och vem eller vilka betalar dessa. Kommer pengarna från vår kommunalskatt och VARFÖR görs denna propaganda när det dras ned på sjukvården för att det inte finns resurser. Men till denna onödiga propaganda finns tydligen resurser. Jag tror inte att en invandrare som nyligen kommit till Sverige och har som modersmål svahili läser denna tidning.

  4. Helena Palena skriver:

    Elisabeth: Då ska du se propagandan som Landstinget i Gävleborg prånlgar ut. Broschyr och halvsidesannonser med texten ungefär så här: Den här informationen är den viktigaste du någonsin fått. Vaccinera dig! Var solidarisk!

    Nä, det är något mycket sjukt med detta. Och dom som injiceras kan få sjukdomar om några år i form av autoimmuna sjukdomar som MS, ME, ALS och reumatism. Men det är sånt man får ta när man massvaccinerar ett helt folk. Sverige är naturligtvis det mest vaccinerade. Maria Larsson är såååååå stolt för hon har fått beröm av EU!

    I backspegleln kommer allt bli som ett stort skratt! Det landade en svan på Strömmen och då skulle vi alla få fågelinfluensan. Den kom aldrig. Har denna svinflunsa verkligen kommit? Jag har inte sett den. Tillverkarna är nöjda. JP Morgan har värderat försäljningen till 70 miljarder. Nästa höst ska ni vaccineras igen kära folk. Men inte jag. Jag litar på mitt immunförsvar. Det enda försvar man har.

  5. Rosenhane skriver:

    Helena,
    av europas samtliga vaccinerade är 1/3 svenskar.
    Ger ett hum om tillståndet i riket.

  6. Helena Palena skriver:

    Indeed! Rosenhane indeed!

  7. Helena Palena skriver:

    Smaka på den här smällkaramellen:

    I USA innehåller svininfluensavaccinet inte skvalen. Som injiceras här för fullt! Kan det ha något att göra med Gulf-syndromet(Googla) eller med det som hände 1976? Då man fick avbryta en vaccineringskampanj eftersom folk dog och blev förlamade.

    Enligt läkaren Gary Null, internationell expert på närings- och hälsovetenskap, finns det inga studier som visar att influensavacciner är effektiva. Doktor Anthony Morris, före detta vaccineringschef på FDA (Food and Drug Administration) säger att producenterna av influensavaccinerna vet att de är värdelösa, men de fortsätter ändå att sälja dem.

  8. Tanja Bergkvist skriver:

    Ian, det som gäller är att låta sig elchockbehandlas med hjäälp av årets genusjuklapp, som är en STRÖMFÖRANDE GENUSBRÖDROST – se bild här:🙂

    http://tanjabergkvist.wordpress.com/2009/12/15/arets-julklapp-en-stromforande-genus-brodrost/

    Helena, va kan man göra vaccinet utan skavlen, varför gör man inte det här då? Själv kör jag handsprit några gånger om dagen och har inte ens nyst en enda gång på hela hösten! Just nu ligger en 29-åring förlamad i respirator i Västsverige efter att ha tagit vaccinet. Statistiskt kommer 900 svenskar att bli tillfälligt eller kroniskt förlamade av vaccinet om hela befolkningen vaccinerar sig. De flesta fall hittills i Sverige har varit ansiktsförlamning. Hmmm…. då får man ju inga rynkor när man bli gammal😉

    Rosenhane, fel, HÄLFTEN av alla vaccinerade européer är svenskar. Siffran 1/3 gäller andelen svenskar som hittills vaccinerat sig, nämligen 1/3.

  9. Tanja Bergkvist skriver:

    Urtsäkta alla stavfel, har 50 fönster öppna samtidigt….

  10. Helena Palena skriver:

    Tanja: Staten tycker vi ska ha skvalen tydligen. Det är vi värda. Fast det är jättefarligt. Som sagt kolla Gulf-syndromet. Klart det är 50 procent. Snart är det hundra procent. Vi är bäst.
    Ta bara det här med Gardasil som småflickor ska få. Så att dom inte ska få cancer när dom är 70 år. Allting kan man sälja med mördande reklam. Till och med konserverad gröt.

  11. Helena Palena skriver:

    Kvicksilver kommer från ordet kvacksalvare!

  12. Helena Palena skriver:

    Nej, det ska vara tvärtom! Kvacksalvare kommer från ordet kvicksilver.

  13. Ian Wachtmeister skriver:

    Jag tror att jag börjar med Tanjas brödrost!
    Brödskivor – är de män eller kvinnor?!
    Bör utredas för 100 MSEK. Eller hur?

    Sörmländskt uttryck ”Det var bättre förr , när det var sämre!

  14. Per skriver:

    Ja, för när det var sämre fanns även det bättre kvar.
    Nu, då är allt det bättre utrotat så det dåliga
    får stå ensamt kvar.
    Å de e ju inte så bra…

  15. elisabethloven skriver:

    Hur kan en intelligent man som du Ian låta dig vaccineras? Nu blev jag väldigt besviken!!!

  16. Per skriver:

    Om det får vara någon annans besvikelse är jag rädd att dina blir rätt många till antalet…

  17. El Gordo skriver:

    Vaccinering ar vansinne.

    Svin influensan ar tom mindre dodlig an vanlig influensa.
    Jag har haft den – likt alla pa mitt kontor.

Kommentera

