Svårredigerad Guillou…

Trots upprepade försök lyckades jag inte redigera inlägget om Guillou. Som den uppmärksamme läsaren noterat börjar texten om efter ett antal rader. Tur att jag har så skärpta läsare!

4 kommentarer till Svårredigerad Guillou…

  1. En vanlig svensk skriver:

    Rubriken visar att det fanns en mening med att det var svårredigerat.

    Har någonsin egot Guillou varit så osäker som då han härförleden intervjuades om sin roll som KGB-agent?

    Om Guillou säger jag som Nordbank-Palmstiernas förre kollega sa om en viss finansman (alla som har läst Palmstiernas bok vet hur denna penserande finansman trixade med aktiekurserna i sina bolag):

    Han är slut, han är färdig.

    Men i det lilla landet uppe i Norden blir väl Spion-Janne idol istället.

  2. mrmhalland01 skriver:

    Hej Igen Ian,

    Jag skickade ett nytt mail ang. beställning av sign. böcker.
    Det förra skickade jag 7/10, så det kanske har hamnat i skräpkorgen eller också fick du för många ?

  3. Bobby skriver:

    Öppnade ett mail idagavsänt från min gamle vän och spionen Gunnar Ekberg(tidigare hudflängd av JG) kommenterande avslöjandet Guillous KGB.kontakter.
    Kommentaren var kort och gott:
    ”Detta har jag väntat på i 40 år!”

Kommentera

