Leveransförseningar

Ang. Rebellerna:

– Den tryckta boken anländer från Italien med långtradare till lagret i Morgongåva måndag eftermiddag. Vi kommer att snabba på distributionen ut i landet, men realistiskt finns de först på onsdag den 14 oktober. Det är underleverantörer som slarvat och de ber om ursäkt. Författaren hälsar att hans adrenalinutsöndring nyligen ökade med 400 %!!

– Ljudboken kommer…..

20 kommentarer till Leveransförseningar

  1. soli01 skriver:

    Vi får trösta oss med att om man väntar på något bra kan vänte lite längre.
    Är nästan orolig att det tagit slut på adrenalinet.🙂

  2. Torsten skriver:

    Jag skulle handla ett par byxor i dag som kommer från ett känt italienskt företag.
    De var också försenade🙂

  3. mrmhalland01 skriver:

    Torsten,

    Var det en underbyxleverantör som slarvat ??🙂

  4. Helena Palena skriver:

    Lönar det sig att trycka i Italien? Hörde att Estland var billigast.

  5. Torsten skriver:

    Det är säkert billigare i Estland.
    Men Italien har mera stil.
    Speciellt på herrekiperingen🙂

    mrmhalland
    Kallingarna syns ju bara vid ”högtidliga” tillfällen🙂

  6. Tanja Bergkvist skriver:

    Är det någon bloggläsare som är pilot? Jag behöver en helikopter för att distribuera de flygblad jag kommer att låta trycka upp med alla idiotiska genusbeslut inför nästa val.

    Väl uppe i helikoptern ska jag passa på att granska det här landet ur ett genusperspektiv och skriva om det, och denna lilla rapport tänkte jag sen sälja till regeringen för några miljoner, vilket är precis vad jag behöver i startkapital för att tillverka det svarta hål (med hjälp av Kemicentrums stora kompressor) dit etablissemanget ska förpassas om de inte ändrar färdriktning.

    Jag har dock beräknat att den nuvarande färdriktningen innebär att hela etablissemanget kommer att tangera det svarta hålets händelsehorisont innan 2010 och därmed fastna där, och som alla med grundläggande kunskaper i elementär relativitetsteori vet så står tiden lika stilla vid händelsehorisonten som politikernas hjärnor inför en valdebatt, vilket i och för sig innebär att vi har oändlig tid på oss att förbereda flygblad, helikopter och pilot, men den oändliga tröghetens politik kan inte rädda oss undan genusvetarna, som ju samarbetar med Fysikum i Lund i sitt ”genuscertifieringsprojekt”, varför det trots allt är lite bråttom…

  7. RH skriver:

    Den eminenta ljudboken har redan kommit för längesen. Jag lyssnar på den just nu.

  8. mrmhalland01 skriver:

    Var har du laddat ner den ??🙂😀

  9. Blåtand skriver:

    mrmhalland

    Ljudboken kan du köpa här:

    http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9185183806

  10. mrmhalland01 skriver:

    Blåtand,

    Jag gör säkert det, men först vill jag läsa ”pappers-boken”.
    Jag tillhör dem som hittills aldrig har laddat ner en film eller ljudbok, dock några Svenska visor (vilket medförde virus i datorn…eller var det visrus ?).

    Ovanstående kommentar ska ses mot bakgrund av HD-domen i IPRED-målet idag.

  11. Josef Boberg skriver:

    Ian Wachtmeister – jag hoppas på att Din adrelaninutsödndring ej har sabbat Din tallkotte så mycket…

    Näääh… – adrenalinet stör nog ej Dig någon längre tid – för jag läste just en himla häftig artikel av Dig HÄRhälsar Josef😉 🙄 8)

  12. Anna skriver:

    Även jag kan rekommendera Ian´s inlägg på Newsmill å det varmaste.
    Den gode Silvio förtjänar verkligen detta! 🙂

  13. mrmhalland01 skriver:

    Mycket bra inlägg.

    Det vore verkligen kul att se en debatt mellan Berlusconi och Mona Sahlin !!

    Jag reserverar mig dock för Silvios sätt att försöka göra sig själv ”untouchable”.

  14. photoimagine skriver:

    Det var många som blev trampade på tårna när Ian klev in på Newsmill, vill jag lova…
    🙂

  15. Kachina skriver:

    Apropå Ians artikel, Berlusconi och Obama. ”Snygg solbränna”. Jag uppfattade humorn direkt och hade svårt att förstå vad media egentligen menade. Kan någon säga vad det är för fel på mig?

    Berlusconi är nog trevlig som privatperson, men är fascist i sitt innersta väsen. Skulle han träffa mig, åker han på en ”propp” direkt. Han bor ”i den mörka garderoben” tillsammans med den kristna extremhögern, dem muslimska terrorismen och kommunismen.

    Alltså, i samhället där en liten elit skall råda över den stora grå massan arbetsboskap.

  16. Blåtand skriver:

    Allas vår Mister K (Kachina) pekar på just detta som jag skrev om igår, nämligen när virrhjärnorna tog över Ny Demokrati inför den första Riksdagsperioden gick allt överstyr..

    Vårt imaginära bloggparti skulle framstå som ännu brokigare eftersom det dels skulle innehålla ortodoxa
    antikapitalister (t. ex. BlåbärsJocke och Lillgossen Solsburyhill) och dels sådana urskogsmänniskor som Byskebusen Mister K (som förordar att man slår sina motståndare på käften)!🙂

  17. Blåtand skriver:

    Rättelse

    inför den första Riksdagsperioden skall naturligtvis var EFTER den första Riksdagsperioden .. . . . . . .

  18. Helena Palena skriver:

    Hej Ian! Du toppar på Newsmill! Verkligen snygg bild på dig också. Du har tryckt ner all jävla skitdebatt om slöjor, polis och finans – som alla belyser att Sverige är ett land i STOR KRIS.

    Javisst fan behöver Sverige en Berlusconi. Som jag ser det var du en sån i svensk tappning. Nu är det för trist. Berlusconi är som du skriver älskad av folket. Bara det. Dessutom är han self-made. Startade med två tomma händer. Eloge!

Kommentera

