IAN I P4 EXTRA MED LOTTA BROMÉ

Sitter i skrivande stund och väntar på att gå in i studion för att prata om REBELLERNA med Lotta Bromé i P4 Extra. Efteråt ska jag chatta med lyssnarna. MISSA INTE DET!

Läs mer och lyssna på programmet här!

8 kommentarer till IAN I P4 EXTRA MED LOTTA BROMÉ

  1. Christer skriver:

    Hallå Ian, du var både kul och intressant att lyssna på hos Lotta. Christer

  2. Anna skriver:

    Ian,
    Ber att få tillönska Dig och din nya Fru många lyckliga dagar tillsammans!

    Som bröllopsgåva bif. jag den gamla amerikanska listettan från 60- talet med supergruppen The Crystals.

    Lyssna på texten – den passar dig perfekt!
    ”He´s a rebel”

  3. Josef Boberg skriver:


    Ian Wachtmeister – rösta på Dig själv i nästa val vettja = sätt sprutt på Ny Demokrati igen❗

  4. Ian Wachtmeister skriver:

    Tänk om jag skulle störa ordningen genom att köra en alldeles egen kampanj till nästa EU val?! Jag är ju ung och nygift!

  5. soli01 skriver:

    Ian – inte fel att vara både ung och nygift. Grattis!

  6. Ian Wachtmeister skriver:

    Anna! Hjärtligt tack för gratulationerna och musiken!!

  7. mrmhalland01 skriver:

    Jag instämmer i gratulationerna och önskar Er all lycka.

    Med stor behållning lyssnade jag på P4 idag.

    Ingen tvekan om att du skulle kunna göra skillnad i EU !
    Alliera dig med Alf.
    Ni skulle bli ett ”omaka radar-par”.

  8. Josef Boberg skriver:


    GRATTIS❗ – Ian Wachtmeister
    – till Ditt partnerskap med en betydande yngre kvinna.

    Det är ”win-win” för båda – därför att den äldre ”smittar” vanligen den yngre med sin gedignare LivsErfarenhet – och den yngre ”smittar” den äldre med sin vanligen högre nivå av fysisk och mental vitalitet.

    2004 (jag var då 63 år LivsErfaren) skulle Arbetsförmedlingen i Laholm omskola mig till skogshuggare med röjsåg och motorsåg – trots att det fanns läkarintyg – som entydigt sade att det var direkt olämpligt arbete för mig (jag är sjöingenjör och har hela mitt yrkeserksamma liv enbart haft ”manschettarbeten” – p g a en allvarlig ryggskada i tidiga tonår).

    Följden av den här AF-dumheten blev att jag ”gick i väggen” = jag blev sjukskriven för reaktiv Arbetsförmedlings-depression fram till min folkpensionering 2006.

    Det blev ju då en del samtal med min husläkare (som var jämnårig med mig) om min familjesituation osv. När jag sade att min sambo Ann var 14 år yngre – så utbrast läkaren spontant: ”Den absolut bästa livförsäkringen för en man är att SamLeva med en yngre kvinna❗ ”

    Jag kan bara hålla med honom om det. Under de nu mer än 10 år – jag har levt som jag gör – så är min erfarenhet att jag både fysiskt och mentalt ÄR mera vital – än jag någonsin var i min tidigare 30-åriga relation med mamman till de två avkommor Wi har.

    Dock – ingen skugga faller över henne eller mig för den sakens skull – utan jag bara konstaterar att jämnåriga som vanligast har en lägre nivå på förmåga att stimulera varandra fysiskt och mentalt, tyvärr tyvärr…😥

    Till detta bör ju även föras att de givna fördelarna (”win-win”) med ”ojämnårigheten” – ej enbart gäller ifall mannnen är mera LivsErfaren än kvinnan – utan det kan ju lika gärna vara det omvända också – ifall kvinnan under sitt liv i kött oreserverat har bejakat sin medfödda LivLust fysiskt och mentalt.

    Dock… – p g a religionernas mer än 6000-årade kvinnoförnedrings-projekt så är ju sådant mindre vanligt, tyvärr tyvärr…😥

    Vad jag med detta vill säga – till Dig Ian Wachtmeister – och alla andra med för den delen – som har det lika ”förspänt” – är: ”Ta väl vara på Din ”ojämnåriga” relation – för den är guld värd❗ ” – som jag ser det i vart fall.

    I o f s så kan jag ha fel i det – men det tror jag ej alls själv på. / Josef🙄

Kommentera

