Nu är jag med på Facebook. På allvar.

Några lustigkurrar har förfalskat en Facebook-sida om mig där porträttet är en hund. Mitt liv som hund? I min nya bok Rebellerna finns däremot ett kapitel som heter Mitt liv som katt. Stulna identiteter är egentligen ingenting att skämta om men jag är van vid det mesta.

Nu kan ni gå in och lägga till mig som vän! Klicka här.

4 kommentarer till Nu är jag med på Facebook. På allvar.

  1. rogerklang skriver:

    Inte efter din lilla skämthemsida ”Rubberbarons”, käre greve!

    Mvh Roger Klang, Lund

  2. Helena Palena skriver:

    Ian: Jag är inte med på Facebook. Där går gränsen. Dock vill jag tipsa dig om att du ska skaffa en sida på Newsmill. Sen skriver du världens artikel och så kommer hela mediebranschen att snoka på dig och ditt. Din bok o s v. Det var väl kul! Alla skriver där förr eller senare. Folk tror att dom måste det. Det tycker jag är betecknande för hur människan är. Som flugor på en sockerbit. Och hon vill inte känna sig utanför. Rid på den karamellen! Ha, ha, ha va´kul!

    Just nu ligger jag bland dom tio mest besökta. Man kan undra varför?

  3. Helena Palena skriver:

    Snygg bild på dig Ian! Jaha – du har gjort en mobergare. Skrivit en historiebok. Lycka till!

  4. Ian Wachtmeister skriver:

    Tack för tipset Helena. Jag kommer på Newsmill också!
    Och på bloggen kommer fem kapitel att förhandspubliceras. IAN

Kommentera

